Beni Affet 637. Bölüm izle 5 Kasım 2014


Beni Affet 637. Bolum
 Beni Affet 637. Bölüm Özeti:  Zuhre intihara Kalkışınca Son Anda Eve Gelen Tunç Annesini Yerde Görünce Aldığı Gibi Annesini Hastaneye Yetiştirdi.Zühreye Acaba Bir şeymi Olacak?

Leyla'nın Eski Sevgilisi Umut'tan İntikam Alabilmek için Oda Koz olarak Umudun Kız Kardeşini Kullanıyor. 

Ancak geçmişe olan öfkesinin önüne geçemeyen Feride’nin sözleri Cüneyt’in canını acıtır. Osman ve Tunç ise Zühre’yi Eylül’den uzaklaştırmak isterler.


İnci’nin sevgilisi olarak bildiği insanın aslında Kemal olduğunu anlayan Cesur, öfkeyle Kemal’e saldırır. Kemal ne olduğuna anlam veremezken, İnci Kemal’le ilgili gerçekleri abisi Cesur’a anlatmak zorunda kalır. Bu sırada Kemal’e gelen bir telefon O’nu Bahar’a bir adım daha yaklaştırır.

Herkes geçmişteki yangınla ilgisi olan kişinin Osman olduğunu düşünürken, yangına kazayla sebebiyet verenin Zühre olması ortalığı karıştırır. 

Ailesine tepki gösteren Cüneyt, karısının karşısına nasıl çıkacağını bilemez durumdadır. Feride’nin ise aklı ve duyguları karmakarışıktır. Zühre’nin cezasını çekmesini isteyen Eylül, Tunç’la tartışır.Beni affet son bölüm izle.

Beni Affet 637. Bölüm Hemen izle 05-11-2014,Beni Affet 637. Bölüm Takılmadan izle,Beni Affet 637. Bölüm Full Hd seyret,Beni Affet son bolum izle,Beni Affet 637. Bölüm Takılmadan izle,Beni Affet 637. Bölüm Full Tek Parça izle,Beni Affet 637. Bölüm Donmadan izle,Beni Affet 637. Bölüm Takılmadan izle,Beni Affet 637. Bölüm izle

Labels: , , ,



3 Responses to "Beni Affet 637. Bölüm izle 5 Kasım 2014"

  1. selma says:

    Beni Affet Bu Günki Bölüm Yayınlandımı ?

  2. Adsız says:

    Bölüm Daha Yayınlanmadımı ! Sabırsızlıkla Bekliyoruz Çünkü Bu Bölüm Güzel Olacak:)

  3. Unknown says:

    Yeni Bölüm Yayınlandımı !! Yoksa Daha Atmadınızmı Dünkü Bölümde Bayabi Çekişmeli Geçti.

Leave A Comment:

Blogger tarafından desteklenmektedir.